Una introduzione generale à a cura è i bisogni nutrizionali di i cani chjuchi in a zitiddina

I cani chjuchi anu una crescita è un sviluppu assai speciale à a ghjovana età, è anu bisognu di cura è nutrimentu speciale!I cuccioli di cani chjuchi anu un prucessu di sviluppu assai curtu è rapidu.Questu significa chì anu bisognu di una dieta equilibrata - abbastanza proteini, minerali è energia ogni ghjornu.

I cani più chjuchi anu un metabolismu più altu ch'è i cani più grande, è anu bisognu di più calori in tuttu u ghjornu.Hè per quessa hè assai ricumandemu di nutriscia li picculi pasti frequenti durante u ghjornu, almenu 3-4 pasti, è 2-3 pasti quandu ghjunghjenu à l'età adulta deve esse abbastanza.

I cuccioli di cane anu ancu una digestioni più sensitiva.Hè per quessa chì hè sempre megliu manghjà parechji pranzi extra à ghjornu cà solu un grande pastu à ghjornu.L'alimentu datu deve esse digeribile è avè una nutrizione equilibrata per assicurà a digestioni faciule è cunsulazione gastrointestinali.

Comu tutti sapemu, una bona digestioni principia cù una bona masticazione.Più un cucciolo mastica, più facile sarà digerire più tardi.A dimensione di particella hè critica.A dimensione, a forma è a struttura deve esse adattate per elli.E particelle anu da adattà à a so dimensione di mandibula!

Tutti i cuccioli perdenu i denti di latte à 4-7 mesi è poi sviluppanu i denti permanenti.ùn ti ne fà !In a maiò parte di i casi, ùn avemu mancu avvistu questu, solu perchè i denti di u zitellu sò cusì chjuchi chì i cuccioli l'inghianu per inadvertitu!Sì certi denti di latte sò sempre prisenti dopu à 10 mesi, hè cunsigliu di vede un veterinariu per decide s'ellu deve esse eliminati.Perchè i denti deciduous restanti sò prubabilmente accumulà a placca è u tartaru, causendu u malu respiru o a perdita di denti.

I cuccioli, in particulare i cuccioli chjuchi, devenu avè un sistema immune forte.Ci vole tempu per migliurà è forma, è una bona nutrizione pò furnisce vitamini è nutrienti chì aiutanu à custruisce è migliurà e so difese naturali.Una grande parte di u sistema immune si trova in u trattu digestivu, cusì pudemu capisce facilmente perchè l'alimentariu di qualità hè cusì impurtante!

L'alimentu ideale per i cani chjuchi necessita di formule è e proprietà speciali.Shandong Luscious Pet Food Co., Ltd hà un alimentu speciale per i cani è i cuccioli, chì ponu risponde à i bisogni di crescita è sviluppu di i cani.Benvenuti à l'ordine di a serie Luscious di cibo per animali.

图片6


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2022