Nova Pruduzzione di Alimentazione Secca Completa per Pet

Alimentazione secca cumpleta per animali domestici 1

Shandong Luscious Pet Food Co., Ltd., fabbrica prufessiunali di alimenti per animali domestici in Cina da u 1998.

Cù una nova custruzzione di linee complete di produzzione di alimenti secchi per animali domestici cù una capacità annuale di più di 10 000 tonnellate.

Hè ancu equipatu di u primu settore di tecnulugia d'aghjunzione di carne fresca in Cina, cù a quantità massima di carne fresca chì aghjunghjenu 30%.U cuntenutu di prutezione di u granu aghjuntu cù carne fresca hè stata migliurata significativamente, è a palatabilità hè stata ancu migliurata, sfondendu u cuncettu di u granu estruitu tradiziunale.

Accettimu serviziu di alimentazione per animali domestici di marca privata per i nostri clienti. Ci sò diverse formule nutrizionali cum'è cibo seccu per cani per cuccioli, cibo seccu per cani per adulti, cibo seccu per gatti per gattini è cibo seccu per gatti adulti ancu per tutte e tappe di cibo seccu per cani è gatti.

Ci sò diverse dimensioni di pacchettu per a vostra scelta. Pò esse unità più chjuche cum'è 500g pò ancu esse 10kgs o 20kgs.The MOQ di cibo seccu per animali domestici per l'etichetta privata hè 4 tunnellate di ogni gustu.

I nostri alimenti secchi per animali sò esportati à l'Europa è l'Asia etc.from Port Qingdao.

Benvenuti à a vostra dumanda OEM di alimenti secchi per animali domestici. Per piacè sentitevi liberu di cuntattateci per emailemma@tianchengfood.com .

Cibo seccu cumpletu per animali 2 Cibo seccu cumpletu per animali 3 Alimentazione secca cumpleta per animali domestici 4


Tempu di post: 18-novembre-2022