L'alimentu di gatti di Walmart vendutu in 8 stati hè statu ricurdatu per via di risicu di salmonella

U fabricatore JM Smucker hà annunziatu in un avvisu emessu da l'Amministrazione di l'Alimentazione è di Drug chì l'alimentu per gatti di marca Miaomiao di Wal-Mart vendutu in ottu stati hè statu ricurdatu perchè pò esse contaminatu da Salmonella.
U ricurdamentu implica dui lotti di 30-pound Meow Mix Original Choice cibo secco per gatti, chì sò stati spediti à più di 1,100 in Illinois, Missouri, Nebraska, Novu Messicu, Oklahoma, Utah, Wisconsin è Wyoming.Un magazinu Wal-Mart.
U numeru di batch hè 1081804, è u periodu di validità hè u 14 settembre 2022 è u 1082804, è u periodu di validità hè u 15 settembre 2022. I cunsumatori chì anu dumande ponu cuntattà JM Smucker à (888) 569-6728 da 8 am à 5 pm. , da luni à vennari.A cumpagnia hà dettu in u dopu meziornu tempu orientali.
I sintomi di Salmonella in i misgi includenu vomitu, diarrea, perdita di l'appetite è drooling.A ghjente pò ancu ottene Salmonella da l'animali chì sò stati in cuntattu cù l'alimenti contaminati, o attraversu trattamentu o cuntattu cù superfici lavate chì mantenenu l'alimentu.
Sicondu i Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie, Salmonella infetta 1,3 milioni di americani ogni annu, causendu 420 morti è 26,500 ospitalizazioni.E persone à u più altu risicu di salmonella includenu l'anziani è i zitelli sottu à cinque anni.A maiò parte di e vittime averà febbre, vomitu, mal di stomacu è diarrea per quattru à sette ghjorni.
U ricordu di Meow Mix hè accadutu à a fini di marzu.Un altru ricordu hè accadutu in Midwestern Pet Foods, chì implica una longa lista di marchi di gatti è cani, chì ponu ancu esse contaminati da Salmonella.
Dati di u mercatu furniti da u serviziu di dati ICE.Limitazioni ICE.Supportatu è implementatu da FactSet.Notizie furnite da Associated Press.Avvisi Legali.


Tempu di post: 19-May-2021