6 novi cibi per cani, trattate i prudutti Champion Petfoods

Edmonton, Canada-Champion Petfoods, Inc. hà lanciatu sei novi prudutti di cani durante una visita digitale à l'Expo Global Pet in marzu, cumprese formule alimentari umide pensate per u cane di salvezza recentemente aduttatu Cibi secchi, cibi liofilizzati, formule chì cuntenenu cereali è i biscotti high-protein sò venduti sottu i so marchi ACANA® è ORIJEN®.
ACANA Rescue Care hè una formula sviluppata da un veterinariu per aiutà i cani à passà à a vita cù i so novi patroni.A formula cuntene ingredienti d'animali freschi o micca trasfurmati, grani, frutti, ligumi è brodu d'osse per aumentà a palatabilità.Hè ancu riccu in prebiotici, oliu di pisci, antioxidanti è camomilla è altri botanichi per sustene a salute intestinali, a pelle è a salute di a pelle esterna, a salute di u sistema immune è a salute generale.
Ci hè duie ricette per a dieta di Rescue Care: pollame, fegatu è avena sana, è carne rossa, fegatu è avena sana.U campionu hà dettu chì i pollastri è i turchini ùn sò micca chjusi in gabbia è ponu spustà liberamente in a stalla, ma ùn ponu micca entra in l'aria aperta.
U novu cibu umitu di u campione include cibo umitu per cani di alta qualità ORIJEN è cibo umitu per cani in blocchi di alta qualità ACANA.Basatu nantu à u cuncettu di WholePrey biologicamente adattatu di a cumpagnia, a formula ORIJEN cuntene 85% ingredienti animali.Include ancu vitamini essenziali, minerali è aminoacidi.
A dieta di l'alimentu umitu per i cani ORIJEN include pezzi di carne vera, è ci sò sei ricette da sceglie: uriginale, pollo, manzo, rossu lucale, tundra è piastra per cuccioli.
L'alimentu umitu umitu ACANA premium hè fattu cù 85% ingredienti animali, è u 15% restante include frutti è verdura.Queste dieti anu caratteristiche di prutezione in un brou salatu è pò esse manghjatu cum'è un alimentu cumpletamente equilibratu o un pastu ligeru.
L'alimentu umitu per cani ACANA hà sei ricette: pollame, manzo, agnellu, porcu, anatra è tagliere.
Jen Beechen, Vicepresidente di Marketing, Champion Petfoods, hà dettu: "L'amatori di l'animali chì anu alimentatu ORIJEN è ACANA cibo seccu à i so cani anu dumandatu cibo umitu"."Molti di elli piace a nutrizione di qualità furnita da a nostra marca, ma hè ancu spera di aghjunghje ingredienti umidi per diversificà l'alimentu di u cane, aumentà u cuntenutu di l'acqua di a dieta generale di u cane, per aiutà à mantene l'umidità, è per esse usatu cum'è un cane. attraente ingredientu di pranzu ligeru per i mangiatori in giro.
"...Avemu sviluppatu l'alimenti umidi ORIJEN è ACANA, u metudu hè simile à l'alimentu seccu per cani, cun un focusu nantu à ingredienti di alta qualità ricchi di proteine ​​​​è nutrimentu equilibratu", Beechen aghjunse."Avemu sceltu di travaglià cù un fabricatore di punta cù una longa storia di pruduzzione di alimenti in conserve d'alta qualità in l'America di u Nordu per fà u megliu cibo umitu per cani in u mondu".
L'alimentu per cani seccu di cereali sanu ACANA di a cumpagnia "al di là di u primu ingredientu", cù 60% à 65% ingredienti animali è cereali ricchi di fibre, cumpresi avena, sorgo è millet.A dieta ùn include micca glutine, patate o legumi.
U campionu hà ancu signalatu chì a so dieta di granu integrale hà pruprietà "cuore sana" è cuntene una mistura di vitamini B è E è aghjustatu colina.Questa serie di granu cuntene sette ricette: carne rossa è grani, pollame è granu à flussu liberu, pesci di mare è grani, agnellu è zucca, anatra è zucca, razzi è cuccioli.
U novu alimentu liofilizzato ACANA di a cumpagnia hè un alimentu alternativu originale per cani, cù 90% ingredienti animali è infusu cù brodu d'ossa.U pruduttu hè furnitu in forma di picculi pasti, chì pò esse manghjatu cum'è un alimentu regulare o cum'è un pastu ligeru.
Issi novi prudutti di l'alimentariu liofilizzati anu quattru ricette: pollastru di razza libera, Turchia libera, carne bovina è anatra in pastura.
Last but not least, i novi biscotti ACANA high-protein cuntenenu solu cinque ingredienti, ognunu di i quali cuntene 85% di proteina da ingredienti animali.Tutti questi alimenti cuntenenu ingredienti di fegato è patate dolce, è venenu in duie dimensioni - varietà chjuche è mediu / grande - è quattru ricette: fegato di pollo, fegato di vacca, fegato di porcu è fegatu di turchinu.


Tempu di post: 19-May-2021