head_banner
Attenzione à i pruprietarii di gatti: l'alimentu di gattu basatu in pesci deve esse attentu à l'indicatori di vitamina K!

A vitamina K hè ancu chjamata vitamina di coagulazione.Da u so nome, pudemu sapè chì a so funzione fisiologica core hè di prumove a coagulazione di sangue.À u listessu tempu, a vitamina K hè ancu implicata in u metabolismu di l'osse.

A vitamina K1 ùn hè micca largamente usata in i supplementi alimentari per l'animali per via di u so costu.A stabilità di menaquinone in l'alimentariu diminuite dopu l'estrusione, l'asciugatura è u revestimentu, cusì i seguenti derivati ​​​​di VK3 sò stati utilizati (per via di una alta ricuperazione): menadione sodium bisulfite, menadione sulfite Sodium bisulfate complex, menadione sulfonic acid dimethylpyrimidinone è menaquinone nicotinamide sulfite.

nutizie (1)

Carenza di vitamina K in i gatti

I misgi sò nemici naturali di i topi, è hè statu infurmatu chì i misgi anu ingeritu velenu di ratti chì cuntene dicumarina per sbagliu, purtendu à u tempu di coagulazione di sangue prolongatu.Parechji altri sintomi clinichi, cum'è u fegatu grassu, a malatia di l'intestione inflamatoria, a colangite è l'enterite, ponu ancu purtà à malabsorption di lipidi, è a carenza di vitamina K secundaria.

Se avete un gattu Devon Rex cum'è un animale domesticu, hè impurtante nutà chì a razza hè natu deficiente in tutti i fatturi di coagulazione di vitamina K.

Bisogni di vitamina K per i misgi

Parechje alimenti di gatti cummirciali ùn sò micca supplementati cù vitamina K è si basanu nantu à l'azzione di l'ingredienti alimentarii di l'animali è a sintesi in l'intestinu chjucu.Ùn ci sò micca rapporti di supplementazione di vitamina K in l'alimentariu per animali.A menu chì ùn ci hè una quantità sustanziale di pesci in l'alimentu principale di l'animali, in generale ùn hè micca necessariu aghjunghje.

Sicondu esperimenti stranieri, dui tipi d'alimenti di gatti in scatola ricchi di salmone è tonnu sò stati pruvati nantu à i misgi, chì ponu causà sintomi clinichi di carenza di vitamina K in i misgi.Diversi ghjatti femini è gattini anu ingeritu sti cibi morse di sanguinamentu, è i misgi sopravviventi avianu tempi di coagulazione prolongati per via di a carenza di vitamina K.

nutizie (2) nutizie (3)

Questi alimenti di gatti chì cuntenenu pesci cuntenenu 60μg.kg-1 di vitamina K, una cuncentrazione chì ùn risponde micca i bisogni di vitamina K di i misgi.I bisogni di vitamina K di un gattu ponu esse soddisfatti da a sintesi di i batteri intestinali in l'absenza di l'alimentu di gatti chì cuntenenu pesci.L'alimentu di u gattu chì cuntene pesci necessita supplementu supplementu per scuntrà e carenze in a sintesi di vitamini da i microbi intestinali.

L'alimentu di u gattu riccu in pesci duverebbe cuntene un pocu di menaquinone, ma ùn ci hè micca datu nantu à a quantità di vitamina K per aghjunghje.A dosa permessa di a dieta hè 1.0mg / kg (4kcal / g), chì pò esse usata cum'è un ingaghjamentu adattatu.

Ipervitamina K in i misgi

Phylloquinone, a forma naturale di vitamina K, ùn hè micca statu dimustratu tossicu per l'animali per qualsiasi via di amministrazione (NRC, 1987).In l'animali altri chè i misgi, i livelli di toxicità di menadione sò almenu 1000 volte u requisitu dieteticu.

L'alimentu di gatti basatu in pesci, in più di a necessità di attentu à l'indicatori di vitamina K, deve ancu attentu à l'indicatori di tiamina (vitamina B1)

nutizie (4)


Tempu di post: 18-May-2022