head_banner
i cani ponu manghjà cibo per i gatti?

I cani ùn ponu micca manghjà cibo di gattu, perchè i cani è i misgi anu bisognu di nutrienti diffirenti è anu strutture di corpu completamente diverse.Se tenete dui animali in casa, hè megliu alimentà separatamente per evità di muzzicà per via di a cumpetizione per l'alimentariu.

Allora chì sò i periculi di i cani chì manghjanu cibo di gattu?

alimentu 1

Prima di tuttu, u cunsumu regulare di l'alimentu di gattu pò dannà seriamente u fegatu di u cane, perchè u cuntenutu di prutezione in l'alimentu di gattu hè troppu altu, chì pò dannà u sistema circulatori di u cane.

Siconda, perchè i misgi sò carnivori puri, u cuntenutu di l'alimentu di gattu hè più altu ch'è quellu di l'alimentu di cane.I cani chì manghjanu troppu manciari di gatti sò faciuli à guadagnà pesu, è hè faciule per i cani à soffrenu di malatie cardiache è diabete.

alimentu 2

Infine, troppu pocu di fibra cruda in l'alimentariu di i gatti pò causà indigestioni è una motilità gastrica povera in i cani.Puderà ancu pruvucà u cane à soffre di pancreatitis, perchè u pruprietariu ùn deve micca alimentà l'alimentu di u gattu.

Se ùn ci hè micca un alimentu di cane in casa, pudete alimentà alcuni rossi d'ova cotti o manciari di carne in una emergenza, o pudete sceglie frutti è ligumi per aiutà u vostru cane à u so stomacu.Ciò chì i prupietari anu da esse attentu hè chì anu da esse attenti à i cani arrubbati, perchè hè una mascota particularmente avidità.

Shandong Luscious Pet Food Co., Ltd.hè una sucietà prufessiunali di alimentazione per animali chì integra a produzzione, trasfurmazioni, vendite, è 6 attelli di trasfurmazioni di altu standard, assi fissi di 50 milioni di yuan.I prudutti sò principarmenti esportati in Giappone, UE, Stati Uniti, Canada, Asia Sud-Est, Hong Kong è altri paesi è regioni.

alimentu 3


Tempu di Postu: Mar-10-2022