head_banner
Puderanu i cani manghjanu dolci per i cani ogni ghjornu?

In più di l'alimentu di base, alcuni ufficiali di shooveling di merda piacenu alimentà i cani una varietà di tratti per animali.L'alimentazione propria di alcuni tratti per i cani pò supplementà a nutrizione è furmà i cani.Ma l'alimentazione di l'animali di l'animali duverebbe ancu attentu à u tipu, è ùn hè micca cunsigliatu per alimentà troppu cani per i cani.Sì i cani manghjanu troppu tratti di l'animali, ponu esse chjappi, guadagnà pesu, malnutrition, etc. Ùn hè micca cunsigliatu per alimentà i cani ogni ghjornu.Sè vo manghjate cane tratta ogni ghjornu, duvete attente à cuntrullà a quantità chì manghjate.

manghja 1

1. Hè bè chì i cani manghjanu dolci per animali ?

I tratti di l'animali sò usati com'è ricumpensa per l'obbedienza di u cane, è ponu ancu esse usatu cum'è un ausiliariu durante a furmazione di cani.Quandu u cane hà u malu alitu, i prublemi gastrointestinali è altre circustanze spiciali, sti tratti ponu ancu esse usatu.Per quessa, hè benefiziu per dà à i cani un pocu di snack in più di u so alimentu di base.Una varietà di snacks ponu furnisce più nutrienti è facenu a struttura nutrizionale di i cani più cumpleta.

I benefici di l'alimentazione di i cani includenu:
1. Restrince rapidamente u cane.
In circustanze nurmale, un pezzu di jerky pò calmà rapidamente un cane disubbidiente, chì hè assai efficace, soprattuttu quandu i cani sò furmati, u rolu di snacks pò esse dichjaratu chì hè assai utile.

manghja 2

2. Sustituitu per l'alimentu di cane in conserve

Sì i cani manghjanu l'alimentu di cane in conserve per un bellu pezzu, sò propensi à u malu alitu, è diventeranu assai avari.I tratti di l'animali, cum'è tutti i tipi di jerky, sò assai adattati per u gustu di i cani, è stu tipu di tratti di animali sò secchi.L'aghjunghjenu à l'alimentu di base di u cane ùn solu ùn solu risolve u prublema di u malu alitu, ma ancu fà a pulizia di u lunch box più faciule.

3. Stimulate l'appetite di u cane

L'odore di i tratti di l'animali pò stimulà l'appetite di u cane in una larga misura, è facilmente aiutà à risolve i prublemi chì u vostru cane ùn li piace micca manghjà.

manghja 3

4. Aiuta à furmà i cani

Quandu i cani di furmazione, aduprate i tratti di l'animali cum'è una tentazione.In ordine per esse in gradu di manghjà cane tratta in i vostri mani, ch'elli vi travaglià assai dura à amparà l 'azzioni vo specifichi, chì hè assai benefica à a furmazione di cani, sèmplice è còmuda, salvà tempu è sforzu.

5. Facile à purtà fora quandu escia

Quandu andemu fora cù i cani, pudemu esse preoccupati chì causanu prublemi s'ellu ùn sò micca ubbidienti.Per fà li ubbidienti, pudemu purtari un pocu jerky cun noi.U picculu pacchettu indipendente hè assai còmuda di portà.

2. I cani ponu manghjà tutti i ghjorni per l'animali ?

1.Ùn hè micca cunsigliatu per dà i cani per i cani ogni ghjornu, ma s'ellu hè necessariu, hè accettatu per alimentà una piccula pettine ogni ghjornu.Per esempiu, quandu furmà i cani, certi prupietari utilizanu i tratti di l'animali cum'è ricumpensa per migliurà l'entusiasmu di i cani per a furmazione.Per ottene boni risultati di furmazione, anu da esse furmatu ogni ghjornu, cusì sti cani anu snacks ogni ghjornu.
2.manghja 4

2. A volte l'appetite di u cane ùn hè micca assai bonu, è aghjunghje ancu snacks.Per esempiu, quandu l'estate hè calda, pudete aghjunghje un pocu di carne è verdura quandu si alimenta l'alimentu di u cane, perchè u cane sarà più entusiasmu di manghjà..

3. Sè vo vulete dà cani pet snacks ogni ghjornu, a scelta di snacks hè assai impurtante.Ùn dà à i cani jambon è altri snacks per animali, preparanu un pezzu di pollo per i cani, strappali in pezzi chjuchi, è i cani li manghjaranu.Moltu cuntentu.

3. Chì ghjacaru pò manghjà i cani ?

1. Snacks per l'animali di l'animali, cum'è grani di vacca, jerky di pollo, furmagliu, molari, biscotti, etc.

2. U pruprietariu pò sceglie certi ligumi è frutti cum'è snacks per animali, cum'è mela, banane, carotte, col, col, etc.

3.U pruprietariu pò fà alcuni tratti d'animali per alimentà u cane, cum'è u pettu di pollulu, carne di vacca, pesci, etc.

manghja 5


Tempu di Postu: Aug-09-2022