head_banner
Quattru punti chjave per l'acquistu di l'alimentu di gatti

Prima, fighjate à i nutrienti

Fighjemu un ochju à i paràmetri di u standard naziunale GB/T 31217-2014

Sviluppà boni abitudini alimentari

1. Proteina cruda è grassu crudu

I misgi anu una alta dumanda di proteini.Hè megliu di sceglie l'alimentu di gattu in u range di 36% à 48%, è solu a proteina animale hà una alta taxa d'absorzione è a proteina vegetale hè assai bassu.

U grassu crudu hè megliu di sceglie trà 13% -18%, più di 18% di grassu cat food, i misgi ponu accettà, senza prublema, i misgi anu u stomacu debbule, i feci faciuli à scioglie, o avè prublemi di obesità, hè megliu micca di sceglie. .

2. Taurina

Taurine hè una stazione di benzina per l'ochji di i misgi.I misgi ùn ponu micca sintetizà per sè stessu è ponu solu dipende da manghjà.Dunque, l'alimentu di gattu cù taurine ≥ 0,1% deve esse sceltu à u minimu, è 0,2% o più hè u megliu quandu e cundizioni permettenu.

3. Clorur soluble in acqua

Cuntenutu in u standard naziunale: i misgi adulti è i gattini ≥ 0,3% I misgi anu bisognu di una certa quantità di sali per mantene a so vita di ogni ghjornu, ma ùn ponu micca cunsumà troppu, altrimenti facilmente porta à lacrime di gatti, perdita di capelli, malatie renali, etc.

4. Frassini grossi

A cendra grossa hè u residuu dopu chì l'alimentu di u gattu hè brusgiatu, cusì u più bassu u cuntenutu, u megliu, preferibile micca più di 10%.

5. Ratio di calcium à fosforu

U rapportu calcium-à-fosforu di l'alimentu di gattu hè cunsigliatu per esse guardatu in u intervalu di 1.1: 1 ~ 1.4: 1.U rapportu hè sbilanciatu, chì pò facilmente guidà à u sviluppu di l'osse anormali di i misgi.

2. Fighjate à a lista di ingredienti

Quattru punti chjave per l'acquistu di l'alimentariu per i gatti2

Prima di tuttu, dipende s'ellu u primu o i primi 3 posti sò carne.Per l'alimentariu d'alta qualità, i primi 3 posti seranu carne, è chì tipu di carne serà scrittu.S'ellu dice solu pollame è carne, è ùn sapete micca chì tipu di carne hè, hè megliu micca di sceglie.

Siconda, dipende se a proporzione di materie prime hè divulgata.A maiò parte di l'alimentu di ghjattu cù a proporzione publica hè un bonu alimentu di gattu.Ùn aghju micca azzaru à dì assolutamente, ma s'avitu à divulgà, chì prova chì aghju fiducia in u pruduttu è sò disposti à accettà a supervisione.

Sicondu i rigulamenti di l'Agriculture Bureau, "carne congelata" deve esse scritta dopu esse trasportata da camioni frigoriferi.U pollulu frescu pò esse chjamatu frescu solu se u macellu hè in una fabbrica chì produce cibo per cani.A maiò parte di e fabbriche ùn ponu micca fà questu.Allora scrivite frescu, per vede s'ellu a fabbrica hè cumpleta.

1. Ùn hè cunsigliatu di sceglie l'alimentu di gatti di granu cù ingredienti facilmente allergenici cum'è u granu è u granu.

2. Aghjunghjite qualsiasi culori artificiali, additivi di sapori, aromatizzanti, agenti aromatizzanti.

3. I cunservatori (antioxidanti) deve esse naturali, cum'è a vitamina E, è i polifenoli di tè sò naturali.BHT, BHA sò materie prime artificiali cuntruversu.

Quattru punti chjave per l'acquistu di l'alimentu di gatti3

3. Fighjate à u prezzu

Tuttu u mondu sapi chì uttene ciò chì paghe.Se cumprate un alimentu di gattu per uni pochi di dollari per libbra, si dichjarà chì hè un alimentu di gattu d'alta proteina, chì ùn hè micca credibile.

U livellu di u prezzu determina direttamente u gradu di materia prima utilizata in a fabricazione di l'alimentu di gatti.In generale, quelli chì anu un prezzu unitario di menu di 10 yuan/jin sò soprattuttu alimentu low-end, è 20-30 yuan/jin ponu sceglie un bon alimentu di gattu.

Ma u cat food ùn hè micca u più caru u megliu, u dirittu hè u megliu.

Quartu, fighjate à e caratteristiche di u produttu

Prima, vede s'ellu l'alimentu di u gattu hè troppu grassu à u toccu.S'ellu hè troppu grassu, ùn sceglite micca, perchè u cunsumu à longu andà pruvucarà prublemi cum'è a rabbia di u gattu, feci molli è chin neru.

Siconda, vede s'ellu a fragranza hè troppu forte è l'odore di pisci hè troppu pisanti.Sì cusì, significa chì questu alimentu di gattu cuntene assai attrattivi, chì causanu danni à u gattu.

Infine, tastà s'ellu hè troppu salatu.S'ellu hè troppu salatu, significa chì u cuntenutu di u salinu hè altu, è u cunsumu longu pruvucarà lacrime è perdita di capelli in i misgi.

Quattru punti chjave per l'acquistu di l'alimentariu per i gatti4

Quattru punti chjave per l'acquistu di l'alimentu di gatti5

Chì cibu di gattu hè megliu?

cibu di gatti deliziosu

Lista di i primi ingredienti 5: pollo congelatu 38%, farina di pisci (farina di pisci peruviana) 20%, farina di carne bovina 18%, farina di tapioca, fecola di patata.

Grasse brute: 14%

Proteina cruda: 41%

Taurina: 0,3%

E caratteristiche principali di stu cat food sò ipoallergenici, una sola fonte di carne, adattatu per i misgi cù stomacu debule.Pruduciutu in a fabbrica di Shandong Yangkou, hè unu di i 5 principali produttori di alimenti per animali domestici in Cina, cù qualità garantita.È ogni batch hà una ispezione di campionamentu, è i risultati di l'ispezione di campionamentu ponu esse vistu, tali alimentu di gattu hè più sinceru.Inoltre, hè una formula senza granu cù un altu cuntenutu di carne, una forte palatabilità, è hè più adattata per i misgi cù stomachi sensittivi.

Quattru punti chjave per l'acquistu di l'alimentariu per i gatti6


Tempu di post: 13-ghjugnu-2022