head_banner
Sette benefizii di i tratti per animali, quanti ne sapete?

1. Stimulate l'appetite di u cane

Per i cani chì anu manghjatu l'alimentu di cane per un bellu pezzu, hè ancu bonu per avè un pocu snack d'animali in occasione per migliurà u gustu.In generale, l'ingredienti principali di i snacks per l'animali sò a carne, chì pò stimulà l'appetite di i cani, è i cani chì sò manciari esigenti ponu ancu manghjà più deliciously.

2. Aiutu cù a furmazione di cani

Quandu i cani facenu un pocu di furmazione di muvimentu è correzzione di cumportamentu, anu bisognu di utilizà a ricumpensa di i tratti di l'animali per cunsulidà a so memoria, è u so apprendimentu serà più attivu!

466 (1)

3. Sustituitu per l'alimentu per animali in conserve

L'alimentu di l'animali in conserve hè più piacevule ch'è l'alimentu per i cani, ma manghjendu l'alimentu in conserve per i cani per un bellu pezzu pruvucarà u malu alitu è ​​altri prublemi, è hè più fastidiosu per lavà a tazza di l'alimentariu in i tempi ordinali.L'usu di snacks per animali cum'è jerky per mischjà in l'alimentu per cani invece di lattine ùn solu impedisce à i cani di l'alitu cattivu, ma risolve ancu u prublema di spazzola a tazza di l'alimentariu.

4. Facile à purtà fora quandu escia

Quandu pigliate u vostru ghjacaru fora, mantene sempre un pocu di alimentu in a vostra sacchetta per attirà u cane o aiutà à a furmazione.I tratti di l'animali sò secchi è chjuchi, facenu fàciule per piglià fora di a casa.

466 (2)

5. Restrince rapidamente u cane

Calchì volta i cani ùn sò micca assai ubbidienti fora.L'usu di l'animali pò attirà rapidamente l'attenzione di i cani è frenà u so cumpurtamentu.À longu andà, ponu aiutà à furmà i cani per esse boni figlioli ubbidienti.

6. Aiuta i cani à allevà a noia

Parechji prupietari di cani anu bisognu di lascià i so cani in casa solu per via di u travagliu, esce, etc. À questu tempu, i cani sò facilmente stanchi.I prupietari di i cani ponu mette un pocu di rigalu per animali in u ghjocu di cibo mancatu, chì ponu aumentà l'interessu di u cane in u ghjoculu è aiutanu u cane à passà tempu solu.

7. Pulite a bocca di u vostru cane

I snacks cumuni per l'animali cum'è jerky, dog chews, etc. sò relativamente duru, è i cani anu bisognu di masticari constantemente quandu manghjanu, chì ponu ghjucà un rolu in a pulizia di i denti è caccià a terra nantu à i denti.

466 (3)


Tempu di Postu: Apr-06-2022