Shandong Vocational Animal Science and Veterinary College à a nostra Cumpagnia per a Cooperazione

À 14:30 u 15 d'aprile di u 2014, u vicepresidentu Zheng Lisen di Shandong Vocational Animal Science and Veterinary College hè statu invitatu à a sede di u Gruppu Luscious cù a so squadra, è accoltu calorosamente da Dong Qinghai, u direttore generale di Shandong Luscious Pet Food Co. , Ltd Cù u principiu di vantaghji cumplementarii, spartera risorsa , l 'allocazione ottimali di risorsi umani, furmazione front-line di talenti d'alta qualità, è l'implementazione pratica di stasgii studianti universitarii è prublemi di impiegu, i dui lati cunduceranu scambii è discussioni nantu à a scola. - cuuperazione intrapresa.

À u foru, u vice manager di e Risorse Umane Wei Shuying hà riassuntu u Gruppu cù PPT.Dong Qinghai, direttore generale, hà introduttu u sviluppu di l'alimentu per animali Luscious in l'ultimi anni, u sviluppu di l'educazione di l'impiegati è a vuluntà di una cooperazione prufonda di a scola-impresa, intantu hà elogiatu assai i laureati precedenti di Shandong Vocational Animal Science and Veterinary College per a so prestazione eccezziunale in u gruppu Luscious.U vicepresidentu Zheng Lisen hà introduttu a situazione basica di Shandong Vocational Animal Science and Veterinary College, hà prupostu cinque mudelli di cuuperazione scola-impresa, è l'approcciu d'educazione cooperativa scola-impresa, è hà affirmatu cumplettamente chì a cooperazione scola-impresa permette à i dui lati di sparte risorse. per furmà una "situazione eccellenti di i travagliadori di apprendimentu cumminati, scole è imprese win-win".À a riunione, i dui lati ghjunghjenu à un cunsensu preliminariu nantu à u mudellu di cuuperazione di cinque scuole-impresa cum'è "college in factory", "Luscious classi", "internships", "base stages di ricerca", "spartimentu di risorse", è hà stabilitu una bona. fundamentu per una ulteriore cooperazione trà e scole è l'imprese in u futuru.

Dopu à a riunione, u vicepresidentu Zheng Lisen hà visitatu a basa di l'allevamentu di l'anatra di standardizazione di Taitou è a basa di produzzione di a cumpagnia di l'alimentu per animali di Yangkou.


Tempu di Postu: Apr-07-2020