head_banner
I benefizii di dà i cani

1. Stimulate l'appetite di u cane: L'aroma di i tratti di l'animali jerky stimularà l'appetite di u cane, per quessa chì i cani chì ùn piacenu micca manghjà ponu manghjà in pezzi grossi.

2. Aiutà à furmà i cani: Hè assai cunvenutu per furmà i cani per fà qualchì azzione.Per manghjà i tratti di l'animali, si ricurdaranu rapidamente di qualchi azzioni è modi, chì hè assai utile per a furmazione.

3. Inveci di l'alimentu in conserve: Ùn hè micca bonu per i cani per manghjà in conserve per un bellu pezzu, u ghjacaru avarà u malu alitu è ​​diventa assai avidità.I tratti di l'animali jerky sò ancu assai gustosi è secchi.Imbulighjate in l'alimentu di cane invece di lattine ùn solu impedisce u malu aliitu, ma rende ancu assai più faciule per lavà a tazza di risu.

4. Facile à portà quandu esce: i cani anu bisognu di trattamenti per l'animali per attirà quandu esce.U jerky hè imballatu per separatamente è hà una forma chjuca, cusì hè faciule da portà fora.

I benefizii di dà rigalu per i cani1

5. Restrizione rapida di i cani: pò aiutà à furmà a maiò parte di i cani disubbidienti, i tratti di l'animali di l'animali ponu frenà rapidamente, è à u stessu tempu pò aiutà à furmà à diventà i zitelli boni ubbidienti.

2. Classificazione di i ghjacari di cani

1. Carne secca: A carne secca cù un cuntenutu di umidità bassa serà guardatu per un bellu pezzu, cusì serà più duru, chì hè adattatu per i cani ghjovani cù denti forti è boni denti;A carne secca cù un altu cuntenutu di umidità hè più dolce è puzza bè, ma hè faciule da deteriorate, ùn deve micca cumprà troppu.

2. Carne mista: Sti tipi di ghjacaru di cani sò generalmente fatti cù jerky cun altu cuntenutu di umidità è altre cose.Per ottene un periodu di almacenamiento più longu, sò quasi tutti imballate individualmente, è u prezzu hè altu.Avemu da observà cù cura a qualità di a carne quandu si compra tali tratti per animali.

I benefizii di dà i cani 2

3. I prudutti di furmagliu: i snacks di furmagliu sò ancu boni per regulà u stomacu di u cane.Se u stomacu di u to ghjacaru hè sensibile à u latti, hè megliu ùn pruvà micca, per ùn causà prublemi cù diarrea.

4. Masticazioni : sò generalmente fatti di pelle di porcu o di vacca, soprattuttu per i cani è per tumbà u tempu.U pruprietariu deve decide quantu grande masticazione per cumprà per u cane secondu a dimensione di a bocca di u cane.

5. Pulizia di denti: Sti prudutti sò generalmente sintetizzati artificialmente.Quandu compra, u pruprietariu deve ancu attentu à sceglie quellu chì hè adattatu per a bocca di u cane.Pudete ancu sceglie diverse ingredienti per furnisce altri nutrienti mentre pulite i denti.L'effettu ùn puderia micca esse megliu.

6. Biscotti per cani: i biscotti per i cani ponu aiutà à migliurà a salute dentale di u cane, facenu i so denti più puliti, gengive più sani è respira più frescu.Quandu compra biscotti di cane, u pruprietariu deve cumminà i bisogni di u gustu di u cane.

I benefizii di dà rigalu per i cani3

Trè, i quattru criteri di selezzione

1. Ùn cumprà micca se u logu ùn hè micca chjaru

Avà i cummircianti spessu facenu i tratti di cani in diverse forme simpatiche per attruverà i genitori, ma spessu ignoranu l'etichetti di l'ingredienti è u cuntenutu.Per qualchi ghjacaru di cane chì a materia prima ùn pudemu micca vede chjaramente, hè cunsigliatu per ùn cumprà micca, chì hè più sicuru.

2. Sceglie frescu naturali

U principiu hè u listessu cum'è quandu avemu compru l'alimentu per noi stessi, in particulare quelli chì sò boni pò cuntene pigmenti.Avemu bisognu di capiscenu chì se l'ingredienti di snacks sò processati cù pigmenti, evite micca cumprà.Se ùn hè micca frescu, pò esse spoiled, è i cani ùn ponu manghjà.

3. Sceglie più marche

In fatti, ùn ci sò micca specificazioni alimentarii pertinenti è normi per i tratti per i cani.Quandu sceglite i dolci per i cani, hè più affidabile di sceglie una marca relativamente grande cù infurmazione cumpleta di u fabricatore è introduzione di fonte di produttu.

4. Cuntrolla a quantità tutale di ghjacari di cani

In fatti, a quantità di snacks chì un cane cunsuma ogni ghjornu deve esse fissatu, per ùn avè micca affettatu u pastu principalu, è se u cane hè spessu datu snacks, hè faciule per u cane per sviluppà un abitudine, risultatu in una nutrizione sbilanciata è ancu i mangiatori esigenti.

I benefizii di dà i dolci per i cani4 (1)


Tempu di post: 20-ghjugnu-2022