head_banner
[A diffarenza trà l'alimentu naturali per u cane è l'alimentu per u cane cummerciale] Cumu distinguisce quale tipu di cibo per cani hè bonu per l'alimentu naturali per cani

Riassuntu: Chì hè a diffarenza trà l'alimentu naturali per cani è l'alimentu di cane cummerciale?Ci hè ancu parechji tipi di cibo per i cani.In generale, ci sò duie categurie, una hè l'alimentariu naturali per u cane è l'altru hè l'alimentu cummerciale.Allora, chì hè a diffarenza trà sti dui tipi di cibo per cani?In a vita, cumu identificemu l'alimentu naturali per i cani?Fighjemu un ochju !

L'alimentu cummerciale si riferisce à l'alimentu per animali fatti da materie prime 4D (ci ponu esse derivati ​​cum'è fur, fattori insicuri cum'è pollame malatu è mortu), è di solitu aghjunghjenu attrattivi alimentari (amplificatori di gustu), chì a maiò parte di i misgi è i cani amanu manghjà. .Ci hè ancu aghjunte di antioxidanti cum'è BHT, cunsirvatori, coagulants di feci, etc. U cunsumu longu hà certi effetti latu nantu à u corpu, è ancu accurtà a vita di l'animali.

cibo per cani 1

Chì ghjè l'alimentariu naturali per cani

Da a definizione di l'AAFCO americana di grani naturali: alimentazione o ingredienti derivati ​​interamente da piante, animali o minerali, materiale micca trattatu, o trattatu fisicamente, trattatu termicamente, sgrassatu, purificatu, estratti, idrolizzati, idrolizzati enzimaticamente o fermentati, ma micca fatti da o per sintesi chimica, senza additivi chimicamente sintetizzati o aiuti di trasfurmazioni, eccettu per e circustanze inevitabbili chì ponu accade in una bona pratica di fabricazione.

Da un puntu di vista cuncettuale, i graneddi naturali anu abbandunatu assai materie prime "subproduttu" sfavorevoli di graneddi cummerciale, è ùn utilizanu additivi chimichi, ma sò cambiati à vitamini naturali per priservà a freschezza.

In quantu à l'ingredienti, tutti i grani naturali venenu da ingredienti freschi, è ci hè evidenza per verificà induve l'ingredienti sò provenienti.L'usu à longu andà, i capelli di u cane è a cacca sò più sani.

Indubbiamente, cumparatu cù l'alimentu cummerciale, l'alimentu naturali hè un stadiu più altu di u sviluppu di l'alimentu per animali.

Attualmente, parechje marche di cibo per cani in u mercatu domesticu anu lanciatu l'alimentu naturali.

Chì ci sò e diffirenzii trà l'alimentu naturali per i cani è l'alimentu di cane cummerciale?

A sfarenza trà l'alimentu naturali per u cane è l'alimentu per u cane cummerciale 1: diverse materie prime

cibo per cani 2

Prima di tuttu, a materia prima trà i dui sò cumplitamenti diffirenti.U mutivu perchè i grani naturali sò chjamati grani naturali hè chì e materie prime principali utilizati sò freschi è ùn anu micca scadutu è deteriorate materie prime, mentri a materia prima utilizata in grani cummirciali sò in generale alcuni animali.U corpu processatu hè ancu l'alimentu 4D chì spessu dicemu.U mutivu perchè l'alimentu naturali di i cani hè bonu hè per via di u so travagliu exquisite è di i materiali freschi, cusì hè amatu da parechji pruprietarii.Hè indiscutibile chì i cani manghjanu stu tipu di alimentu.Hè vera à dì chì, ma per via di questu, hè statu ancu spiatu da certi fabricatori senza scrupulu, chì utilizanu un alimentu di cane crudu è rottu per finta di esse un alimentu naturali.Ancu l'imballu dice l'alimentu naturali, a materia prima sò sempre carcasse d'animali.

In fatti, u metudu di distinzione hè assai sèmplice.U puntu più impurtante hè chì u prezzu hè diversu.In teoria, ci sò pochi ingredienti naturali in l'alimentu di cane domesticu in u mercatu.Hè solu a diffarenza trà a qualità di a materia prima, ma ùn significa micca chì stu tipu di cibo per cani No, in fattu, ùn ci hè micca bisognu di crede in cieca in l'alimentu naturali, alcune grandi marche domestiche di cibo per cani sò ancu assai assai. bene!

cibo per cani 3 cibo per cani 4

A diffarenza trà l'alimentu di cane naturali è l'alimentu di cane cummerciale 2: l'alimentu cummerciale cuntene ingredienti 4D

U cumpunente 4D hè l'abbreviazione di l'animali in i quattru stati seguenti: Mortu, Malatu, Mortu è Disabilitatu, è i prudutti derivati ​​​​riferenu à i so organi interni, fur, etc. Ancu se u materiale di l'alimentu cummerciale ùn hè micca attraente per i cani, agghiuncennu assai attrattivi alimentarii, in generale hè più fragrante, è a maiò parte di i cani piace à manghjà.

A diffarenza trà l'alimentu naturali per u cane è l'alimentu di cane cummerciale 3: diverse forme è odori

Inoltre, u metudu di distinzione hè di sente l'odore di l'alimentu di cane cù u nasu.S'ellu hè particularmente fragrante, stu tipu d'alimentu di cane ùn deve esse un alimentu naturali, ma assai attrattivi alimentari sò stati aghjuntu in questu.L'aroma di l'alimentu naturali di cane ùn hè micca forte, ma serà più liggeru, è a superficia pò esse micca abbastanza regulare, è l'alimentu di cane shoddy hè particularmente regular.

A diffarenza trà l'alimentu naturali per u cane è l'alimentu di cane cummerciale 4: prezzi diffirenti

Credu chì ci sò troppu benefici di graneddi naturali, ma tutti sò più preoccupati di u prublema di prezzu.Hè veru chì i graneddi naturali ùn anu micca un vantaghju in quantu à u prezzu, perchè i canali di vendita attuali di graneddi naturali sò principarmenti impurtati.

cibo per cani 5

In più di u costu di materie prime, u prezzu mediu hè di circa 600-1000 per 10 kilogrammi.In cortu, pudemu cunvertisce l'alimentu trà 100-300 hè sicuramente un alimentu cummerciale, è l'alimentu trà 300-600 appartene à l'alimentu di cane d'alta qualità (ancu se micca bè cum'è Grani naturali, ma a qualità hè ancu assai bona. I grani basi trà 600-1000 sò grani naturali, ma i prezzi varienu per via di diverse marche è materie prime, ma se a listessa marca di granu hè assai più bassu di u prezzu di u mercatu, ùn pensate micca chì l'avete trovu economicu, hè assai prubabilmente Avete compru manghjatu per cani falsi, perchè ùn pò micca esse cusì prezzu.

Disadvantage 1 di l'alimentu naturali: prezzu altu

A causa di l'altu standard di materiali, u prezzu serà più altu ch'è quellu di l'alimentu cummerciale, ma i cani chì manghjanu l'alimentu naturali per un bellu pezzu pò migliurà effittivamenti a so immunità è u fisicu, chì hè incomparable cù l'alimentu cummerciale, è ponu riduce significativamente a probabilità di malatia. , cumpletamente calculatu, cumminatu cù u costu di trattamentu medico.U prezzu di l'alimentu naturali ùn hè ancu altu.

cibo per cani 6

Disadvantage 2 di l'alimentu naturali: a palatabilità di i cani hè un pocu più bassu

Siccomu ùn ci sò micca attrattivi alimentari aghjuntu in l'alimentu naturali, i cani ùn anu micca piace à manghjà quandu sò in cuntattu cù elli, è a palatabilità ùn hè ovviamente micca bè cum'è l'alimentu cummerciale, ma sempre chì i cani insistenu à manghjà, anu da esse. truvà chì l'alimentu naturali fattu di materiali freschi Si pò migliurà assai l'appetite di u cane, è l'iniziu ùn manghja micca hè solu un eccessu.

Siccomu ùn ci sò micca attrattivi alimentari aghjuntu in l'alimentu naturali, i cani ùn anu micca piace à manghjà quandu sò in cuntattu cù elli, è a palatabilità ùn hè ovviamente micca bè cum'è l'alimentu cummerciale, ma sempre chì i cani insistenu à manghjà, anu da esse. truvà chì l'alimentu naturali fattu di materiali freschi Si pò migliurà assai l'appetite di u cane, è l'iniziu ùn manghja micca hè solu un eccessu.

Cumu identificà l'alimentu naturali per cani?

Micca tutti l'alimenti per cani sò qualificati cum'è cibo naturali per cani.L'alimentu naturali per i cani deve esse senza hormone, attrattivi, conservanti, antibiotici, culori artificiali è additivi chimichi.Da materie prime, trasfurmazioni, à i prudutti finiti, hè un alimentu per cani senza chimicu pruduttu da un sistema di produzzione naturali.

Prima, fighjate à u pacchettu per vede s'ellu ùn ci sò micca additivi listati sopra.

Siconda, dipende da a qualificazione di l'impresa di u fabricatore, a materia prima, u prucessu è altri standard.

Terzu, u granu stessu ùn hè micca oliu, di culore marrone, è ùn si senti micca salatu.L'alimentu di cane chì hè troppu scuru in u culore hè soprattuttu pigmentatu in questu per fà vede "nutritivu".

Quartu, u gustu hè relativamente ligeru, è ùn ci hè micca un odore di pisci.

I cani piace à manghjà e cose pisci, tanti cummircianti senza scrupulu aghjunghjenu qualchi attrattivi alimentari per migliurà a palatabilità, è riclamà u gustu di "salmon".A prima scelta hè u prezzu altu di salmone.Ancu s'è una piccula quantità hè aghjuntu à l'alimentu di cane, ùn serà micca cusì pisci.Per quessa, più di u 90% di l'alimentu di cane cù un odore di pisci hè un gustu additivu.

cibo per cani 7


Tempu di post: Jul-25-2022