head_banner
Cunsiglii per sceglie l'alimentu di gatti

Per sceglie l'alimentu di gattu per u vostru gattu, a salute deve esse u criteriu più impurtante, ma ùn hè micca u più caru è high-end u megliu.Hè dipende ancu chì u fisicu di u ghjattu hè adattatu.Pruvate di cumprà un pezzu di ghjattu seccu senza prudutti d'animali o di pollame, preferibbilmente a base di carne, è elencu u tipu di carne, cum'è pollo, montone, etc.

dasdfs

Hè megliu di sceglie l'alimentu di gattu trattatu cù cunservatori naturali (vitamina C è vitamina E sò i più cumuni), ma deve esse nutatu chì assai conservatori naturali anu una vita di conservazione più corta chì i conservatori chimichi, è avete da esse attenti à a data di scadenza. di u pruduttu quandu compra.U periodu di almacenamiento di l'alimentu seccu generale hè di 1-2 anni.Per piacè fate attenzione à vede l'ultima data di scadenza nantu à u saccu di imballaggio.Quandu apre u pacchettu, pudete sente u gustu di l'alimentu seccu.Se truvate chì u gustu hè anormali o micca frescu, ùn alimentate micca u ghjattu.Dumandate à u fabricatore per rinvià.

Studià attentamente l'ingredienti di l'alimentu di gattu seccu è u cuntenutu nutrizionale stampati nantu à u saccu di imballaggio per riferimentu.Per esempiu, per un ghjattu adultu, a proporzione di grassu ùn deve esse troppu altu, soprattuttu per i misgi domestici chì sò tenuti in casa è ùn esercitanu micca assai.Certi alimenti secchi di gatti nantu à u mercatu sò ancu pruduciati secondu e diverse esigenze di i misgi, cum'è: formula di bola di capelli, formula sensibile gastrointestinale, formula sensibile di a pelle, formula di salute di gengive, formula a prova di urolith, formula di gattu persianu à capelli longu ... .. è cusì per diverse ricette.Pò esse acquistatu secondu e diverse esigenze.

csdcs

Fighjate a reazione di u gattu à l'alimentu seccu di u gattu.Dopu à 6 à 8 settimane di alimentazione, pudete ghjudicà da i capelli, a crescita di l'unghie, u pesu, l'urina / l'urinazione è a salute generale per determinà chì l'alimentu di gattu hè adattatu per i misgi.Se a pelle di u ghjattu hè dull, seccu, pruriginosa, è depilata dopu avè alimentatu u novu alimentu di u gattu, pò esse chì u ghjattu hè allergii à l'ingredienti di stu cat food, o i nutrienti ùn sò micca adattati.

Durante u cambiamentu di l'alimentu di u gattu, fate attente à l'excrementu di u gattu.L'excrementi deve esse fermu, ma micca duru è micca soltu.Di solitu uni pochi di ghjorni prima di cambià l'alimentu di u ghjattu, l'excrementi di u ghjattu anu un odore male.Questu hè chì u sistema digestivu ùn pò micca adattà à u novu cat food per un pocu tempu, è torna à a nurmale in pocu tempu, ma se a situazione persiste, pò esse chì questu cat food ùn hè micca adattatu per u vostru cat.

dsafsd


Tempu di post: 22-mar-2022