head_banner
A carenza di vitamina in i cani

1 (1) (1)

carenza di vitamina A:

1. Sick sleeper: I cani necessanu assai vitamina A. S'ellu ùn pò micca manghjà l'alimentu verde per un bellu pezzu, o l'alimentazione hè bollita troppu, u carotene serà distruttu, o u cane chì soffre di enteritis crònica serà. suscettibile à sta malatia.

2. Sintomi: I sintomi principali sò a cecità notturna, l'engrossimentu di a cornea è l'ochju seccu turbide, a pelle secca, u mantellu disheveled, l'ataxia, a disfunzione di u mutore.L'anemia è u fallimentu fisicu pò ancu esse.

3. Trattamentu: L'oliu di fegatu di coddu o a vitamina A pò esse pigliata per via orale, 400 IU / kg di pisu corpu per ghjornu.A sufficienza di vitamina A deve esse assicurata in a dieta di i cani incinta, cagne in latte è cuccioli.0,5-1 ml di triple vitamini (cumpresi vitamina A, D3, E) pò esse injected subcutaneously o intramuscularly, o aghjuntu à l'alimentazione di u cane Drop triple vitamini per 3 à 4 simane.

1 (2)

carenza di vitamina B:

1. Quandu thiamine hydrochloride (vitamina B1) hè deficientu, u cane pò avè sintomi neurologichi irreparable.I cani affettati sò carattarizati da perdita di pisu, anorexia, debule generale, perdita di visione o perdita;certe volte l'andatura hè inestabile è tremula, seguita da paresi è cunvulsioni.

2. Quandu a riboflavina (vitamina B2) manca, u cane malatu avarà cramps, anemia, bradicardia è colapsu, è ancu dermatite secca è steatodermatitis ipertrofica.

3. Quandu a nicotinamide è a niacina (vitamina PP) mancanu, a malatia di a lingua nera hè a so caratteristica, vale à dì chì u cane malatu mostra a perdita di l'appetite, l'esaurimentu di a bocca è u flussu di a mucosa orale.I pustuli densi sò furmati nantu à i labbra, a mucosa buccale è a punta di a lingua.U revestimentu di a lingua hè grossu è grisgiu-nìuru (lingua negra).A bocca emette un odore cattivu, è a saliva spessa è pudorosa scorri, è certi sò accumpagnati da diarrea sanguinosa.U trattamentu di a carenza di vitamina B deve esse basatu annantu à a cundizione di a malatia.

Quandu a vitamina B1 hè deficiente, dà i cani thiamine hydrochloride orale 10-25 mg/time, o thiamin orale 10-25 mg/time, è quandu a vitamina B2 hè carenza, pigliate riboflavina 10-20 mg/time per via orale.Quandu a vitamina PP hè deficiente, a nicotinamida o a niacina pò esse pigliata per via orale à 0,2 à 0,6 mg / kg di pisu corpu.

1 (3)


Tempu di Postu: 10-Jan-2022