head_banner
Chì sò e funzioni di i gatti?Chì spuntini piacenu à manghjà i misgi ?

I dolci di gatti sò tratti per i misgi, chì ponu rinfurzà i sentimenti, stimulà l'appetite, aiutanu à furmà i misgi è furnisce nutrimentu supplementu.U ghjattu tratta chì i misgi diffirenti pò esse sfarenti, ma sò generalmente ricchi di carne fresca è più gustosi.Ok, nantu à sta basa, hè megliu di sceglie qualchi ghjattu cù menu additivi è un prezzu consistente.Quandu compra gatti tratta, tu avissi dinù attenti à u imballaggio, ratio nutrizionale, a vita di u ghjattu, etc.Scupritemu quali spuntini piace à manghjà u vostru gattu.

50

Chì sò e funzioni di i dolci di gatti

L'amichi chì mantenenu i misgi in casa di solitu preparanu alcuni dolci per i misgi.I dolci di gatti sò usati cum'è supplementi alimentarii per animali, chì ponu rinfurzà i sentimenti è stimulà l'appetite.E funzioni principali di i gatti sò:

1. Enhance sentimenti

I misgi chì manghjanu dolci per animali pò fà sentenu bè.Quandu l'ufficiale di a pala di merda alimenta i dolci di u ghjattu, u ghjattu averà naturalmente una bona impressione nantu à u pruprietariu.

2. Promote l'appetite

I misgi manghjanu l'alimentu di gattu ogni ghjornu, è hè inevitabbile chì perderanu l'appetite per uni pochi di ghjorni.À questu tempu, l'alimentazione di certi snacks di gatti pò ghjucà un rolu in u so appetite.

51

3. Furmà i misgi

Puderete usà i ghjattu cum'è una ricumpensa, cum'è l'alimentazione di u ghjattu dopu à bagnà è trimming i so unghie, è dicendu chì hè una ricumpensa per a so ubbidenza, è u ghjattu serà naturalmente menu resistente in u futuru;pudete puru aduprà zeru-quattru à furmà u gattu à fà qualchi cosi spiciali.azzione.

4. Supplementi nutrizionali supplementari

Cum'è un alimentu cumplementariu, i snacks di gatti ponu cumplettamente alcuni nutrienti chì mancanu in l'alimenti di base, cum'è l'alimenti di gatti è l'alimenti di gatti in conserve.

2. Chì merenda piace à manghjà i misgi ?

Ci sò parechje scherzi per animali chì i misgi piacenu à manghjà.Differenti misgi avaranu diverse preferenze di gustu, cusì i ghjatti chì piacenu seranu ancu diffirenti.In ogni casu, i tratti di l'animali chì i misgi piace à manghjà anu parechje cose in cumunu, cumprese:

52

1. U cuntenutu di carne fresca hè altu, hè una materia prima naturale pura, è ùn ci sò micca prudutti trasfurmati, cum'è carne in polvere, estratti è estratti.

2. U cuntenutu di umidità hè trà 75% è 80%.

3. A palatability hè megliu, è i misgi di gustu piacenu.

Nant'à sta basa, ci sò menu additivi, è hà e funzioni di pulisce i denti è aiutanu a digestioni, è i snacks di ghjattu à prezzu moderatu sò megliu.

3. Precauzioni quandu si compra ghjattu

1. Prestate attenzione à l'imballu

Quandu i prupietarii cumpranu tratti di l'animali per i misgi, duveranu sceglie tratti cù pacchetti cumpleti è nome di u produttu cumpletu, data di produzzione è altre infurmazione, è ùn cumprà micca snacks chì sò simpliciamente imballati o solu senza imballaggio.

53

2. Prestate attenzione à a tavola di ratio nutrizionale

Prestate attenzione à u rapportu nutrizionale di i tratti per i misgi.Sicondu a lista di furmuli per i vostri misgi, pudete sceglie l'animali adattati per i vostri misgi.Per esempiu, i misgi chì sò propensi à l'allergii duveranu sceglie ghjattu chì ùn cuntenenu ingredienti irritanti.

3. Prestate attenzione à a caduta di vita

I tratti di gatti spoiled scaduti pruvucanu prublemi gastrointestinali è affettanu a salute di u gattu, cusì fate attenzione à a data di conservazione è a data di pruduzzione quandu cumprà.

4. Pruvate di cumprà picculi pacchetti

I dolci di u gattu ùn sò micca adattati per l'alimentazione in grande quantità è sò generalmente usati com'è ricumpensa, cusì i pruprietarii ricumandenu di sceglie l'animali in picculi pacchetti.

54


Tempu di Postu: Aug-30-2022