head_banner
Qualessu tipu di cibo per cani hè bonu per i cani?

Cumu sceglie un alimentu per cani d'alta qualità?

Cum'è l'alimentu di base di un cane, hè a preoccupazione di parechji ufficiali di merda.Se vulete chì u vostru cane sia più sanu, prima deve manghjà sanu.Allora chì hè u megliu cibo per i cani?Cumu sceglie un alimentu per cani di alta qualità per u vostru cane?

Cum'è l'alimentu di base di un cane, hè a preoccupazione di parechji ufficiali di merda.Se vulete chì u vostru cane sia più sanu, prima deve manghjà sanu.Allora chì hè u megliu cibo per i cani?Cumu sceglie un alimentu per cani di alta qualità per u vostru cane?L'editore vi insegnerà oghje, raccoglie rapidamente!

4,6 (1)

2. Fighjate à i particeddi di l'alimentu per i cani

In fatti, i particeddi di l'alimentu di cane sò ancu più impurtanti.Sia a qualità di l'alimentu di cane hè bona o micca, pudemu ghjudicà osservendu a forma di e particelle di l'alimentu di cane.

Se a forma di l'alimentu di cane hè regulare è a dimensione di particella hè uniforme, hè generalmente di bona qualità.Sè in un saccu di manciari di cani, certi particeddi di l'alimenti di cani sò grossi, certi sò chjuchi, è assai aspra, si pò vede chì u prucessu di pruduzzioni ùn hè micca maturu, per quessa ùn hè micca cunsigliatu per cumprà.

4,6 (3)

In generale, a dimensione di particella di l'alimentu di cane hè moderata, è a palatabilità serà megliu per i cani, perchè i cani piaceranu di manghjà più.

3. Fighjate à a situazione di u cane dopu à manghjà

Cambiamenti in u pesu di u cane:

Pudemu ancu osservà u pesu di u cane.

Per esempiu, dopu chì u cane in u periodu di crescita hà cambiatu l'alimentu di u cane, ùn ci era micca cambiamentu in u pesu, è ùn ci era micca aumentu.Si pò dì solu chì stu alimentu di cane ùn hè micca faciule d'assorbà, è ùn hè micca cunsigliatu per cumprà.

4,6 (2)

4. cacca di u cane :

In generale, l'alimentu di cane cù una qualità megliu, dopu chì u cane manghja, a cacca hè furmatu, a dulcezza è a durezza sò moderate, è hè d'oru o marrone.Questa hè a situazione normale di a cacca di u cane.

Se u cane manghja l'alimentu di u cane, i feci sò morbidi, puzzanti, è u numeru di i muvimenti di l'intestione aumenta è a quantità hè grande, significa chì u cane ùn assorbe micca bè stu pastu di cane è deve esse rimpiazzatu.

5. Pelu di cane :

Un bon alimentu di cane cambia ancu i capelli di u cane quandu manghja.Dopu avè manghjatu per un periudu di tempu, i capelli di u cane diventeranu belli, belli è brillanti.Sì, à u cuntrariu, i capelli di u cane sò più rougher dopu avè manghjatu un certu alimentu di cane in ogni modu, è sempre perde assai capelli, significa chì questu cibo per cani ùn hè micca adattatu.

4,6 (4)

Pigliate u pocu famosu "alimentu per animali domestici" cum'è un esempiu, anu ciò chì un alimentu per cani di alta qualità deve avè:

1. Altu cuntenutu di carne

Greedy hà divulgatu a materia prima, è hà ancu a proporzione di materia prima, per chì i cunsumatori ponu avè una cunniscenza più profonda di l'ingredienti di l'alimentu per i cani.

U cuntenutu di carne di pollo hè 36% + carne d'anatra 16% + pesce 13% = cuntenutu di carne hè 65%, chì ponu risponde à i bisogni di i cani per a carne.

2. Rapportu di prova publica

Greedy hà ancu publicatu u rapportu di prova è accettò a supervisione di l'ufficiali di shooveling di merda, per chì i cani ponu manghjà in modu sanu, sicuru è cun fiducia.

3. Formula senza granu

Ùn vi preoccupate micca di l'allergii di u vostru cane à certi grani, adattatu per i cani cù malu stomacu o allergii di granu.

4. Prestazione altu costu

A gamma hè 20-30 yuan per libbra

4,6 (5) 4,6 (6)


Tempu di Postu: Apr-06-2022