head_banner
Perchè i cani ùn manghjanu micca cibo per cani?

Parechji prupietari spessu si lamentanu chì i cani di l'altri manghjanu sempre ciò ch'elli sò datu, mentre chì i so cani sò manciari esigenti è ùn manghjanu mai cibo per i cani.Perchè stu prublema accade?

1. Alimentazione quantitativa regulare

I cani sò sempre esigenti è ùn manghjanu micca cibo per cani.In fatti, hè perchè u pruprietariu di l'animali ùn alimenta micca u cane regularmente è quantitativamente.

Certi prupietari di l'animali alimentanu i so cani, è ponu manghjà parechji pranzi à ghjornu.Inoltre, manghjeranu cose diverse per i cani, risultatu in mudelli di manghjà anormali di i cani.

Dopu un bellu pezzu, i cani cumminciaranu naturalmente à i manciari esigenti, cusì i pruprietarii di l'animali anu da alimentà u cane regularmente è quantitativamente, per pudè furmà un bonu abitudine di manghjà.

图

2. Nisun sport di cane

 

I cani sò sempre esigenti è ùn manghjanu micca cibo per cani.A seconda cosa chì i patroni di l'animali ùn facenu micca hè chì ùn piglianu micca i so cani per esercitassi.

 

U ghjacaru manghja è dorme in casa tuttu u ghjornu, dorme è manghja, è veramente cunsuma assai pocu.Hè ovvi chì l'ultimu manghjatu ùn hè statu digeritu, è u prossimu pastu vinarà.

 

Questu porta à u cane inconsciente chì ùn vole micca manghjà cibo di cane quandu u vede.

 

3. Feed your dog pet tratti in moderazione

 

È i cani sò manciari esigenti è ùn manghjanu micca cibo per cani.A terza cosa chì i pruprietarii di l'animali di l'animali ùn facenu micca hè chì ùn cuntrullanu micca e so mani per alimentà i so cani.

 

Parechji prupietari di l'animali si adoranu i so cani.I cani li danu dolci per l'animali quandu volenu manghjà.Certi cani anu un pocu appetite, è i tratti per i cani sò più diliziosi cà l'alimentariu per i cani.I cani manghjanu troppu dolci per i cani, è naturalmente ùn volenu micca manghjà.manghjà.

 

Dunque, i pruprietarii di l'animali anu da cuntrullà a quantità di tratti di cani chì alimentanu i so cani.I tratti di l'animali anu da esse usatu cum'è furmazione è ricumpensa quant'è pussibule.Hè megliu di sceglie un pocu di sali è senza additivi per animali, cum'è "luscious pet treats", senza additivi artificiali.Nutritivu è diliziosu, i cani amate ancu.

1

4. Sceglie un alimentu di cane palatable

 

I cani sò manciari esigenti è ùn manghjanu micca cibo per cani.A quarta cosa chì i prupietarii di l'animali di l'animali ùn facenu micca hè chì ùn sceglienu micca l'alimentu di cane gustativu per i cani.

 

Parechje cani sò manciari esigenti è ùn manghjanu micca cibo per cani.In fatti, hà qualcosa di fà cù a qualità di l'alimentu per i cani.I cani naturalmente piace à manghjà carne.U pruprietariu di l'animali pò sceglie un alimentu per u cane cù un altu cuntenutu di carne per u cane, è u cane l'amerà sicuramente.

 

Cunsigliu "luscious pasture per cani senza granu", chì cuntene 4 tipi di formule di carne, pollo, vacca, anatra, pesci, cù un cuntenutu di carne di più di 66%, super palatability, è i cani amanu manghjà.

 

È questu alimentu per cani hè ancu senza granu, ipoallergenicu, più sicuru, faciule da digerisce è faciule d'assorbire.Ci sò ancu formule di erbe cinese, crisantemu salvaticu, cicoria in polvere di radice, yucca in polvere, psyllium, chì ponu sguassà u calore è riduce u focu, gestisce e macchie lacrime, riduce l'odore di feci è prumove a salute intestinali.2

5. Fate chì u cane sente a fame

 

I cani sò manciari esigenti è ùn manghjanu micca cibo per cani.L'ultima cosa chì u pruprietariu di l'animali ùn faci micca hè di ùn fà chì u cane sente fame.

 

Certi prupietari di animali piace à lascià i so cani manghjà liberamente.Preparanu una grande ciotola di cibo per i cani ogni ghjornu, è lasciate chì i cani manghjanu quandu anu fami, perchè i cani ùn sentenu micca l'alimentu duru vintu, è sò assai pienu ogni volta.

 

Dopu à un bellu pezzu, u cane hà da naturalmente principià à esse manghjatori picky, pensendu chì l'alimentu di u cane ùn hè micca diliziosu, è deve manghjà altre manciari, altrimenti perde u so temperamentu cun voi.

3

 

 

 

 


Tempu di Postu: Apr-25-2022